Культура спілкування
Починаючи із січня 2024 року в нашому Центрі успішно функціонує контактний центр (колл-центр), який надає інформацію про розклад роботи закладу, здійснює запис на прийоми до лікарів та надає іншу довідкову інформацію. Відповідний персонал отримав необхідне навчання та постійно вдосконалює свою майстерність спілкування із пацієнтами нашої лікувальної установи. Однак трапляються випадки, коли до контактного центру звертаються клієнти, які використовують ненормативну лексику, грубо спілкуються, іноді погрожують. Вже двічі Центр був вимушений звернутися до правоохоронних органів, оскільки поведінка клієнтів була загрозливою по відношенню до персоналу. За результатами таких звернень правопорушників було притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафів.
В цей складний час для нас та нашої держави ми маємо бути згуртованими для підтримки одне одного! Тому закликаємо Вас поводитися та спілкуватися стримано між собою та нашим персоналом.
Якщо з боку наших працівників наявні порушення манери спілкування чи некоректна поведінка, просимо Вас звертатися до завідувачів амбулаторіями або безпосередньо до керівництва Центру для оперативного вирішення цих питань.
Бережіть себе, все буде Україна!